Gdzie kupić?   |   język: Polski

Namioty - Najczęściej zadawane pytania

Gdzie produkowane są namioty AbarQs?

Namioty marki AbarQs produkowane są w fabrykach zlokalizowanych na terenie Chin,
w których swoje namioty szyją czołowi producenci sprzętu outdoorowego. Odległość dla nas nie stanowi żadnej przeszkody – stale monitorując proces produkcji naszych namiotów jesteśmy w stanie zapewnić najwyższą jakość ich wykonania.
Idąc za ciosem, w trosce o naszego Klienta oferujemy pełną obsługę serwisową również po upływie gwarancji.

Chcę skorzystać z usług serwisu namiotowego, gdzie w tym celu mam wysłać swój namiot?

Zanim wyślesz nam swój namiot koniecznie zarejestruj swoje zgłoszenie za pośrednictwem www.serwis-24.systemrma.pl. Podczas składania zlecenia opisz dokładnie czego wymagasz od naszego serwisu, możesz również załączyć zdjęcia poglądowe uszkodzonych elementów. W uwagach nie zapomnij o zadeklarowaniu maksymalnej opłaty za żądaną usługę.

Namiot prosimy wysłać na adres siedziby naszej firmy:

Stemplariusz sp. z o.o.
ul. Zegrzyńska 4
05-119 Legionowo

Tworząc paczkę z namiotem pamiętaj aby zabezpieczyć go przed ewentualnymi uszkodzeniami mogącymi powstać w czasie transportu. Taka przesyłka powinna również zawierać umieszczony w widocznym miejscu numer zlecenia, który zostanie nadany Twojemu zleceniu podczas rejestracji na powyżej wskazanej stronie internetowej. Postępując zgodnie ze wskazanymi powyżej zaleceniami znacznie ułatwisz nam identyfikację przesyłki oraz przyspieszysz realizację zlecenia.

Serwis firmy AbarQs wykonuje naprawy namiotów wyłącznie naszej firmy.

Jakie są koszty napraw namiotów?

Do najczęściej zgłaszanych napraw namiotów należą m.in.: zaszycie rozdarcia/ naszycie łaty na dziurę w tropiku, naprawa podłogi namiotu, laminacja szwów oraz suwaków. Są to usługi, których wykonanie zwykle nie przekracza kwoty 200 zł. Niemniej jednak w celu otrzymania dokładniejszych kwot za żądaną usługę należy skonsultować z nami telefonicznie bądź za pośrednictwem poczty elektronicznej przed złożeniem zlecenia.

Jak długo może trwać naprawa namiotu?

Standardowa naprawa namiotu zwykle realizowana jest w ciągu 14 dni. Przesyłkę odsyłamy na wskazany przez Ciebie adres za pośrednictwem firmy kurierskiej.
Będąc w trakcie realizacji Twojego zlecenia może się jednak okazać, że akurat Twój namiot będzie wymagał od nas dłuższego czasu na naprawę wówczas zostaniesz o tym poinformowany za pośrednictwem wiadomości e-mail bądź telefonicznie.

Czy można zamówić stelaż "pod wymiar"?

Oczywiście, istnieje taka możliwość.

W przypadku naszych produktów wystarczy, że podasz nam model swojego namiotu. 

W przypadku innych marek - należy podać długość całkowitą stelaża, ilość elementów
z których złożony jest każdy pałąk stelaża oraz jego średnicę.

Stelaż zostanie wysłany do Ciebie w ciągu kilku dni od złożenia zamówienia
pod wskazany adres. Płatność nastąpi przy odbiorze.

Jak zamówić namiot AbarQs?

Zamówienia możesz dokonać za pośrednictwem naszej strony internetowej www.dwunastka.net.pl, wysyłając zgłoszenie przy pomocy skrzynki poczty elektronicznej: sklep@dwunastka.net.pl, bądź telefonicznie:
22 766 25 82, 22 766 25 83. Po potwierdzeniu zamówienia oraz uzupełnieniu ewentualnych braków w zgłoszeniu, namiot zostanie wysłany do Ciebie w ciągu 24 godzin.

Jak długo będę czekać na wysyłkę mojego zamówienia?

Zamówienia złożone i potwierdzone do godziny 13:00 wysyłamy w tym samym dniu. Maksymalny czas dostawy w takim wypadku zazwyczaj wynosi 48 godzin.
Zamówienia złożone po godzinie 13:00 nadawane są w następnym dniu roboczym.

Wskazany powyżej szacowany czas oczekiwania na przesyłkę nie dotyczy dni poprzedzających  dni wolne od pracy.

Kto ponosi koszty za dostarczenie mi przesyłki?

Koszty dostarczenia przesyłki zawierającej zakupiony u nas produkt ponosi Klient.

Wysokość tych kosztów zawsze określona jest na stronie produktu i jest ona uwarunkowana od jego wagi bądź gabarytu. Dlatego też jeżeli dokonasz zakupu więcej niż jednego produktu musisz się liczyć z tym, że koszty przesyłki zostaną pomnożone przez ilość produktów, chyba że ich gabaryt i waga pozwolą na spakowanie kilku produktów do jednej paczki. Weryfikacji całkowitych kosztów transportu możesz również dokonać poprzez „Koszyk zakupów”.

Koszty wysyłki dodatkowych akcesoriów oraz produktów serwisowanych ustalane
są indywidualnie z Klientem w zależności od preferowanej formy przesyłki
oraz jej gabarytów i wagi.

Czy sprzedawane przez was produkty można kupić bezpośrednio w placówce firmy?

Oczywiście, jest taka możliwość.  

Siedziba naszej firmy, gdzie można dokonać zakupów osobiście mieści się w Legionowie przy ulicy Zegrzyńskiej 4.

Niestety ze względu na znaczne gabaryty naszych produktów nie ma możliwości obejrzenia ich wszystkich w formie rozłożonej.

Jak mam zadba o swój namiot?

Materiał namiotu może ulec osłabieniu na skutek długotrwałego oddziaływania promieni słonecznych oraz ptasich odchodów. Wszelkie odpady pochodzenia organicznego zalegające na tropiku należy niezwłocznie usunąć. Jeżeli rozkładasz namiot na dłuższy okres pamiętaj, aby wybierać możliwie zacienione miejsca. W przypadku gromadzenia się wody opadowej na dachu namiotu należy ją niezwłocznie usunąć. Po zakończeniu korzystania z namiotu, przed jego spakowaniem do torby transportowej należy oczyścić namiot z zabrudzeń oraz dokładnie osuszyć jego dach i ściany boczne. Jeżeli jednak nie jest to możliwe w danej chwili namiot należy osuszyć możliwie jak najszybciej
po powrocie do domu. Należy pamiętać, że nawet składany w czasie dobrej pogody namiot może wymagać dodatkowego osuszenia. Elementy bezpośrednio stykające się z podłożem tj. podłoga namiotu czy końcówki tropiku mogą być zawilgocone. Dlatego też zaleca się każdorazowo po zakończonym użytkowaniu namiotu rozwiesić go w suchym przewiewnym miejscu w celu dokładnego osuszenia materiału oraz oczyszczenia z zalegających na nim zabrudzeń. Producent nie ponosi odpowiedzialności za powstanie odbarwień spowodowanych przechowywaniem wilgotnego bądź zabrudzonego namiotu. Zalecane jest, aby tropik namiotu był impregnowany po każdorazowym użytkowaniu a zamki błyskawiczne konserwowane parafiną.

Jak mogę wyprać swój namiot?

Czyszczenie namiotu, ze względu na specyfikę materiału odbywa się wyłącznie przy użyciu miękkiej gąbki zmoczonej w roztworze wody z mydłem bądź samej wody.
Wszelkie używanie środków chemicznych, tym bardziej pranie namiotu w pralce mogą spowodować nieodwracalne uszkodzenia, za które producent nie ponosi odpowiedzialności.

Czy wietrzna pogoda dyskwalifikuje mój wypoczynek pod namiotem? Jeżeli nie jest ona przeszkodą do biwakowania, to jak się do niej przygotować?

Namiot można użytkować przy różnych prędkościach wiatru. Jednak ze względu na swoją lekką konstrukcję w czasie niepogody należy zastosować się do poniższych wytycznych:

  • przy prędkości wiatru do 10 km/h (wiatr słaby) należy zastosować komplet szpilek kotwiących oraz komplet linek odciągowych;
  • przy prędkości 10 – 30 km/h (wiatr umiarkowany) należy dodatkowo zastosować betonowe obciążniki 5 – 10 kg w zależności od prędkości wiatru;
  • przy prędkości powyżej 30 km/h (wiatr silny) należy bezwzględnie złożyć namiot ze względów bezpieczeństwa.

Do kogo należy zgłosić ewentualne wady mojego namiotu?

Jeżeli stan Twojego namiotu niepokoi Ciebie bądź masz do nas jakieś pytania koniecznie skontaktuj się z nami telefonicznie: 22 784 07 89, za pośrednictwem wiadomości e-mail: serwis@stemplariusz.pl bądź zarejestruj swoje zgłoszenie za pośrednictwem www.serwis-24.systemrma.pl. Podczas składania zlecenia opisz dokładnie czego oczekujesz od naszego serwisu, możesz również załączyć zdjęcia poglądowe wadliwych elementów.

Po złożeniu zlecenia czekaj na kontakt z naszej strony. Otrzymasz wszystkie niezbędne informacje na temat dalszego przebiegu Twojego zlecenie.

Pamiętaj aby prawidłowo zabezpieczyć swój namiot przed ewentualnymi uszkodzeniami mogącymi powstać podczas transportu do naszego serwisu. Na paczce z Twoim namiotem koniecznie umieść w widocznym miejscu numer zlecenia, który zostanie Tobie nadany podczas rejestracji na powyżej wskazanej stronie internetowej.

Serwis firmy AbarQs wykonuje naprawy namiotów wyłącznie naszej firmy.

Jak długo może trwać usunięcie wady namiotu?

Namiot zwykle odsyłamy w ciągu 14 dni za pośrednictwem firmy kurierskiej.
W przypadku dłuższych terminów oczekiwania na naprawę, poinformujemy Ciebie o tym za pośrednictwem wiadomości e-mail bądź telefonicznie.

Masz pytania?

Jeśli masz pytania odnośnie naszej oferty zapraszamy do kontaktu z nami. Postaramy się odpowiedzieć na Twoje pytania szybko i wyczerpująco.

Napisz do nas!
Kod z obrazka*